Varukorg
✓ Outlet priser ✓ Diskreta paket ✓ Snabb leverans

Vanliga Frågor – FAQ

    Vi har samlat vanliga frågor i samband av ditt köp av sexleksaker eller liknande intimprodukter av oss:


    FÖLJESEDEL MED INFO,
    RABATTER & TÄVLINGAR M.M :

    PACKAS VÄL MED INFO

    DISKRETA PAKET & DISKRET AVSÄNDARE

    Maila oss om du inte finner svar på dina frågor nedan


    1 Min beställning har inte kommit ännu:
    Om ditt paket inte har kommit inom de tidsramar vi har dvs ca 2-6 arbetsdagar (beroende på vad du köpt ) som vi har för att vi är så billiga, då ber vi att du tar några extra dagar om det finns några lokala post förseningar då detta ligger utanför vår kontroll. Om du fortfarande inte fått din beställning efter att ha tillåtit några extra dagar vänligen Kontakta oss – Så hjälper vi dig. För att hjälpa oss att behandla det så fort som möjligt, se till att du har ditt ordernummer på dig när du ringer.

    *** OBS! Leveranstid bestäms av den vara i din beställning som har längst leveranstid. ****
    1# Alla varor ifrån snabblager 1-3 dagar
    2# Mixad beställning Snabblager & Outletlager = Samfraktar vi din order detta tar då 3-5arbetsdagar normalt !


    2 Är förpackningen diskret? – JA ALLTID !
    Vi förstår att integritet är viktig för våra kunder. För att säkerställa din integritet använder vi det största diskretion i vid packningen av din order för leverans. Produkterna postas i en vanlig brun låda SE BILD# 1( beroende på art och / eller storleken på din beställning). Vi har även en brun E-handels påse i hård kartong.

    BILD # 1 – – – & – – – STORA LÅDOR FÖR SEXDOCKOR SE BILD # 2

      Alla beställningar skickas med avsändare under namnet ”Eprix AB”
      Eller med sk nummer avsändare med DHL som Bild # 2 visar tex Sexdockor & stora orders
      – Bara DU vet vad som är i paketet !


    3 Hur lång är leveranstiden?

    Vi har två olika typer av lagervaror, varor som vi skickar från ”snabblager” och varor vi skickar från vårt grossistlager

    1# Varor från snabblager – leveranstid 1-2 dagar – gäller beställningar som gjorts innan kl 15:00

    2# Varor från vårt outletlager – leveranstid 4-6 arbetsdagar (genomsnitt 4,5 arbetsdagar)
    – gäller beställningar som gjorts innan 9:30

    *Om din beställning innehåller varor från båda våra lager
    – Då kommer leveranstiden för outletlager gälla, dvs 4-7 dagar eftersom vi samfraktar din order !


    4 Jag vill göra en andra order och har som levererades tillsammans med min första beställning?
    I så fall vänligen kontakta vår försäljningsavdelning så snart som möjligt via
    e-post: [email protected] eller via telefon 042-499 86 16 – (Chatten på sidan går också bra)
    Så ger vi dig en unik kod som du använder i kassan på nytt – så frakten dras bort på din nya tilläggsorder.
    Skriv även i rutan ”Övriga kommentarer till butik” vilken din första order var och att det skall samfraktas.


    5. Kan jag spåra min beställning? JA 95 % av våra frakter är spårbara

    BRA INFO OM VÅRA FRAKTER – SE NEDAN :
    Vi använder olika företag för att frakta våra paket. Nedan hittar du lite bra information om deras förutsättningar och leveranser. Vi har alltid diskreta leveranser med diskret avsändare –> EPRIX AB ( står inget om Sexleksaker)

    Tänk på att leveranstiden räknar aldrig med helgdagarna, utan gäller alltid vanliga arbetsdagar.

    ¤ PostNord – Paket ID börjar med UA………SE

    Skickat från Sverige leveransen tar ca 1-3 arbetsdagar
    ( Får du en spårlänk med posten har du ditt paket inom 1-2 dagar från att du fick det på mail )
    – Viktigt -Du får SMS AVI – om du angivet rätt mobilnummer !

    ( Posten har tyvärr lite problem med denna SMS tjänst – så ha koll på din spårningslänk, kan ha kommit i ”skräpposten” )

    Paket id är: UA…sedan10siffror…..SE – Detta kan du lämna till ditt ombud om du inte fått ditt SMS – det skall gå bra att få ut ditt paket även med detta nummer.

    ¤ DHL tar normalt 3-5 arbetsdagar.
    Kommer som dörrleverans – gäller i regel större produkter – Tex Sexdockor & större ordres med många varor över 2 kilo. OBS ! Det går att ringa DHL för att avtala tid eller ev ändra leveransen till service point. – Vi hjälper Dig gärna

    Ibland kan det ta 1-2 dagar innan spårnings information kommer till oss- Maila oss så hjälper vi dig direkt!
    ( Får du ett spårningsnummer med ”V” i början maila oss så fixar vi nytt, för det går ej att spåra)
    [email protected] – Så skall vi hjälpa din med all information !

    ¤ Bring Logistics, tar 4-7 arbetsdagar och lämnas till din närmaste service point.
    OBS – du får BREV AVI – till den adress du angivit i din beställning.

    Sällan att vi skickar med Bring direkt – det är med samarbete med DHL

    ¤ Schenker skickat från Sverige tar 2-4 arbetsdagar ( spår id 10 siffror )

    Vi jobbar på att med DHL & BRING kunder skall få SMS avi automatiskt, Vi lägger nu in denna information till dig manuellt, så ibland händer det att DHL glömmer att maila oss denna information – Så maila oss om du vill att vi skall bevaka ditt paket åt dig – Och lägga till SMS/ & Mail uppdateringar som går till din mobil eller mail.

    Om du har några frågor angående din försändelse vänligen kontakta vår försäljningsavdelning via e-post: [email protected] eller via telefon – Vi hjälper dig !!

    042-499 86 16

    Tyvärr så händer det allt för ofta att postens SMS Tjänst inte fungerar.

– Jätte störigt – Eller hur
Men det finns en lösning som är enkel:
Gör så här:
1) Gå till ditt ombud
2) Säg att du inte har fått SMS-Avi
3) Skriv ner ditt paket id på en Lapp :UA474792648SE
4) Personalen slår in det i sin dator och kan se att ditt paket ligger där
5) Du får ditt paket 🙂
Lycka till


    6 Jag har bara delvis fått min beställning?
    Händer detta vänligen kontakta vår försäljningsavdelning via e-post: [email protected] eller via telefon
    042-499 86 16. Det händer att vi skickar delleveranser men det får du i så fall ett meddelande på mailen om innan.


    7 Min försändelse är skadad?
    Lyckligtvis händer detta sällan, men om olyckan varit framme, dokumentera detta alltid genom att ta bilder eller video förslagsvis med exempelvis din mobilkamera och maila dessa till oss. Allt blir så mycket enklare.
    Kontakta oss gärna när om du har fått skadade produkter så hjälper vi dig.


    8. Hur avregistrera jag mig från nyhetsbrevet?
    Våra regelbundna nyhetsbrev har vi för att hålla våra kunder uppdaterade om våra senaste produkter och exklusiva erbjudanden. Enklast är att klicka längst ner i mailet som skickas ut – vi har gjort det tydligt- för att det skall vara enkelt för Er att gå ur mail listan när man önskar – Men om du vill avsluta prenumerationen maila oss på [email protected].


    9. Vad gäller om jag vill returnera eller byta en vara? VIKTIGT ATT LÄSA !!!

    Vid retur får förpackningen inte vara bruten eller skadad. Produkten får absolut inte vara provad eller använd. Ångerrätten gäller för funktions kontrollerad men EJ använd vara. Skriv returorsak på Retursedel eller på följesedeln som vi skickade med och lägg med den i samma försändelse som varan/varorna du returnerar. Vi återbetalning skriver du hur du Betalade – Med KLARNA eller Payson. Du står själv för returportot. – Har vi gjort fel så kan vi maila en retursedel till dig – detta blir billigaste alternativet då vi har bra avtal med posten. –
    OBS ! Returrätt gäller ej för film och underkläder med trosdel.

    Följande poster kan INTE returneras, om dom inte är obrutna i sin originalförpackning och oanvända

      • Kondomer
      • Sexleksaker
      • Smörjmedel & glidmedel
      • Massageoljor
      • Hygienartiklar
      • Underkläder
      • DVD
      • Böcker, spel

      När du gör en retur är det mycket viktigt att du, inkluderar fakturan eller följesedeln som skickades med din beställning. På den kan du även ange orsaken till returen, dina uppgifter och om du eventuellt vill byta mot ny produkt. Det kommer att ta ca 5 -10 arbetsdagar för pengarna att in på ditt konto. Du måste returnera paketet med spårbar frakt med posten eller Schenker – Detta kan komma att ta upp till 7 arbetsdagar att nå oss. där efter börjar returprocessen.

      Vi rekommenderar att du använder www.privatpaket.se
      Enkelt & Prisvärt & Säkert. Det kostar ca 56kr – Posten är dubbelt så dyr för dig som privatperson !

      OBS !!! Välj: EskilsTobak – Som ombudsställe i Helsingborg !

Vår Returadress är:


    10. Jag fick fel produkt i paketet – Vad gör jag?

Vi är ledsna din sexleksaks produkt eller liknande har visat sig vara felaktig och vill lösa problemet snabbt för dig.

Vänligen kontakta oss Direkt – Vi tycker kundvård är viktigt och hjälper dig så bra vi kan !

Bäst är om vi mailar en retursedel till dig – Ta kontakt med oss på Telefon 042-4998616 så löser vi detta !

Om du returnerar en felaktigt produkt som köpte i vår butik, kan du skicka den tillbaka till oss.
Skicka till följande adress
Eprix AB – Kundtjänst
Box 3007
250 03 Helsingborg

  • Bäst är om vi skickar en retursedel till DIG annars ersätter vi dig för ditt utlägg för porto (inom rimliga gränser )
    om vi gjort fel !!