Varukorg
✓ Outlet priser ✓ Diskreta paket ✓ Snabb leverans

​Returpolicy – sexleksaker

Returpolicy =================

Följande returpolicy gäller uteslutande för varor köpta via SEXLEKSAKER OUTLET !

Hos SEXLEKSAKER OUTLET har du alltid 14 dagars öppet köp från den dag du mottog varan.
Vi kan dessvärre inte erbjuda byte online och du kan inte heller byta varan/varorna i någon av våra övriga butiker, lager eller på vårt huvudkontor.

Vi återför pengarna till det betalkort du använde då du gjorde beställningen. Eller annullerar din faktura med KLARNA
Om du betalat via faktura med KLARNA, återförs pengarna till ditt konto. – Det kan ta några dagar innan du ser pengarna på ditt konto.

Om returvaran möter kraven för vår returpolicy (se nedan), förs pengarna över när vi tagit emot och behandlat ditt returpacket (OBS görs på Fredagar ).
Vi betalar tillbaka hela beloppet om varan anses defekt eller om felet ligger hos Eprix AB ( SEXLEKSAKER OUTLET ).

Krav för returvaror:
Alla varor som skickas i retur ska paketeras ordentligt och i oöppnad originalförpackning.
Varorna ska vara i samma skick som vid mottagandet.
Varan ska vara i ett sådant skick att den kan säljas till en annan kund.
Av denna anledning vill vi även att alla varor skickas tillbaka i den förpackning som de skickades i till dig, så att både varor och förpackning kan återanvändas. Enligt svensklag omfattas ätbara produkter eller produkter som kan förtäras – dessa omfattas ej av returrätt, detta av säkerhetsskäl

INGA UNDERKLÄDER ELLER ÄTBARA KAN RETURNERAS – DESSA ÄR EXKLUDERADE GÄLLANDE RETUR RÄTT !

Om du har frågor angående retur av varor kan du kontakta vår kundtjänst. 042-499 86 16
ALLA Returvaror ska skickas med spårbar frakt till:

Eprix AB
Grustagsgatan 1d
25464 Helsingborg

Vi rekommenderar SCHENKER Bokas på www.privatpaket.se eftersom att det blir billigast
för privatpersoner Ca: 89kr upp till 2kilo – Posten blir dubbelt så dyrt !!


OBS OBS !

Outhämtad paket & ej mottagen leverans
Vid outhämtade paket så debiterar vi dig för endast våra omkostnader + verklig frakt kostnad. Vi försöker alltid lösa det till det bästa för dig som kund. Vill du ha paketet igen, så tar vi endast betalt vad det kostar att skicka på nytt. Allt kan hända, men hör du inte av dig eller svara på mail, då förbehåller vi oss att ta betalt för våra administrativa omkostnader f.n 150kr + verklig fraktkostnad, extra viktigt att tänka på detta då vi subventionerar fraktkostnader över 799kr, då finns där en dold frakt kostnad som vi egentligen betalat ( baserat på Vikt ). Tex om du inte tar emot ett DHL paket kan detta bli dyrare att inte ta emot det då detta är en dyr tjänst – Billigare att skicka tillbaka med Privatpaket.se
Speciellt vid dyra dockor och andra varor som väger mycket. Viktigt att tänka på vid DHL & BRING leveranser som kan levereras som diskret direktleverans vid angiven leveransadress.

Vi använder DHL som en service till våra kunder